loading...
ورزش کلیپ | دانلود بروزترین کلیپ های ورزشی دنیا
فروشگاه سایت


anjela-2.jpg (450×350)


 پدیده بی نظیر و تکرار نشدنی کمپانی محبوب CK

 طراحی فوق العاده زیبا و خیره کننده

 ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

 هدیه ای ماندگار برای کسی که دوستش دارید ...

 مخصوص خانم هاي مشک پسند و خوش سليقه ...


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت
323.jpg (450×350)

این جنس کاملا اصل می باشد و کالاهای دیگر و یا با این مارک بدون پروانه ساخت و یا بدون لیبل و بدل می باشند
 انگیزه ای برای لبخند
 بدون آسیب رساندن به دندان، تجمع پلاک ها را از بین می برد
 باکتری های مضر دهان را از بین می برد
 از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند
با گارانتی تعویض رایگان


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


پوريا و سجاد بازدید : 206 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های فانتزی های من و پیامک های فانتزی های من دی ماه 92

اس ام اس های فانتزی های من و پیامک های فانتزی های من دی ماه 92 | www.VarzeshClip.ir

به طرف بگم جدا شیم بعد محکم بزنه تودهنم و بگه خفه شو کصافطه خر بیا بغلم.... ولی همیشه از شانس بده من طرف میگه اوکی هرجور راحتی...

 

-

-

فانتزی من اینه نفر اول کنکور بشم
زنگ بزنن خونمون بگن اول شدی بگن الان چه احساسی داری؟
بگم بد موقع زنگ زدی داشتم میرفتم مستراب (دست به اب/ مستراح) که زنگ زدی. اگه میخای احساسم رو بگم ^__^

-

-

-

از فانتزیام اینه که:
یکی بهم اس بده خوابی یا بیدار؟!
منم بگم خوابه خواب!
بعد اون بگه: کی بیدار میشی؟؟
منم بگم: من مست می نابم هوشیار نخواهم شد
از خواب خوش مستی بیدار نخواهم شد...
یعنی اینو واقعا از ته ته ته دل از خدا میخوام.
شما میگین شدنیه؟!؟!
لایک: آره داداااش! خدا هیشکیو نا امید نمیکنه.

-

-

-

یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : قلیون واسه سوسولاس ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم ...

-

-

-

بزرگترین فانتزیم اینه که شب عروسیم ، وقتی نشستم پای سفره عقد و عاشقانه دارم به شوهر ایندم نگاه میکنم
همه شاد و خوشحالند
بچه ها اون وسط دارن میرقصن و شادی میکنن
همسر ایندم داره با عشق بهم نگاه میکنه
وقتی عاقد عقد رو خوند و من 3 بار ناز کردم و زیر لفظی هم گرفتم آخرش بگم با اجازه بزرگترا نـــــــــــــــــــــــــخـــــــــــــــــــــــــــیر
وقتی همه این شکلی شدنO_o O_o O_o
شوهر آیندمم این جوری شد @_@ ?_O 
بگم هه هه هه هار هار هار شوخی کردم بلــــــــــــــه

-

-

-

یــــکی از فــانتزیام ایـــنه کــه وقـــتی تــوی شــب تــوی خـــیابون دو لاینی داریم با مــــاشین مــیریم مـــاشینایی که از روبـــرو میـــان نـــور بــــالا کـــه میزنن چــــشم آدمـــو کـــور مـــیکنه مــاشینا یه امکاناتی داشتن کــه یـــه انـــگشتی از تــوی چـــراغ ماشین درمیومد میــرفت تو چـــشم ماشین مقابل که نور بالا زده و درش بــــیاره...!!!
خخخخخخ^ــ^

-

-

-

فانتزی من اینه که
تو عروسی اقوام یھو داد بزنم:
دوماد چقد انتره
عروس از اون بدتره!

-

-

-

فانتزی من اینه که سال دیگه، 9 مرداد، \"حسینی بای\" زنگ بزنه خونمون و به من بگه شما نفر اول کنکور شدید! منم خیلی ریلکس بگم: خودم میدونستم اول میشم
(9مرداد = روز تولدم = روزی که نفرات برتر کنکور رو اعلام میکنن)

-

-

-

یکی از فانتزیام اینه تلویزونو روشن کنم بگن نسل پشه ها منقرض شده،
یعنی لامصب از نفر یک کنکور شدن هم لذت بخش تره.

-

-

-

يعني با تمام وجود فانتزيم اينه كه دفتر انشاي معلم ادبياتمون را بخونم
بي صفت موضوع انشا داده
توصيف قبرستان
خدايي خواستم روز دفنش را توصيف كنم ها
خودم كه انشا نوشتم دوستم زنك زده ميكه من انشا ننوشتم خواهش ميكنم برام بنويس
براش تو 15 دقيقه انشا نوشتم صبح به معلمون ميكه خانوم 3 ساعت طول كشيد انشا بنويسم 4 بار باك نويسش كردم
هي
به احترام رفاقت بماند............
ناكفته نماند نمرمون 20شد

-

-

-

فانتزی من اینه که یه دخترو دار بزنم
.
.
.
.
.
.
.
همون دختری که امروز به رفتگر پیر خیابونمون گفت هی هویج برو کنار میخوام ردشم بعد با ماشین گرون قیمتش جوری گاز داد که تمام خاک هایی رو که رفتگر جمع کرده بود و به هوا پخش کرد آقا من نژاد پرست نیستم ولی این صحنه رو امروز دیدم از هرچی پولداره از خود راضیه متنفر شدم

 

 

 

رزش کلیپ همراه هميشگي شما بازديد کنندگان عزيز         با ما بروز باشيد

ورزش کلیپ را به دوستان خود معرفي کنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه سایت

nose-uppp.jpg (450×350)


کوچک کننده و فرم دهنده بینی Nose Up

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون کوچکترین عوارض

تخفیف ویژه به مدت محدود


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 10.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


فروشگاه سایت

cheraghlakposht23641423437.jpg (450×270)


چراغ خواب موزيکال طرح لاک پشت

بهترين وسيله براي دکوري اتاق خواب فرزندانتان

در تنوع چهار رنگ تابش ( قرمز، نارنجی، سبز، آبی و رنگ ترکیبی )

پخش موزیک ملایم و زیبا مناسب برای خواب کودکان و نوزادان ( شامل 4 ملودی )

با این وسیله خوابی آرامش بخش را به کودکان بدهید

20 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت با تخفیف ویژه فقـط : 53.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت

kifwallet.jpg (450×350)


کیف پول و مدارک آلوما والت (اورجينال) با 45% تخفيف ويژه

کیف پول آلوما والت اصل ، قابل شستشو، ضد ضربه ، بدون نفوذ ذره ای آب

داراي پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

بسيار سبک مي باشد كه تبديل به يكي از پر فروشترين كالاهاي ماههاي اخير شده است


تخفیف ویژه به مدت 10 روز

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 12.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفتار كدام تيم هستيد؟
    منـوی کـاربـری



    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 711
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 402
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 46,514
  • بازدید کلی : 2,116,836
  • جدول لیـگ بـرتـر ایـران