loading...
ورزش کلیپ | دانلود بروزترین کلیپ های ورزشی دنیا
فروشگاه سایت


anjela-2.jpg (450×350)


 پدیده بی نظیر و تکرار نشدنی کمپانی محبوب CK

 طراحی فوق العاده زیبا و خیره کننده

 ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

 هدیه ای ماندگار برای کسی که دوستش دارید ...

 مخصوص خانم هاي مشک پسند و خوش سليقه ...


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت
323.jpg (450×350)

این جنس کاملا اصل می باشد و کالاهای دیگر و یا با این مارک بدون پروانه ساخت و یا بدون لیبل و بدل می باشند
 انگیزه ای برای لبخند
 بدون آسیب رساندن به دندان، تجمع پلاک ها را از بین می برد
 باکتری های مضر دهان را از بین می برد
 از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند
با گارانتی تعویض رایگان


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


پوريا و سجاد بازدید : 246 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

هر آنچه در برنامه نود ديشب گذشت

تاريخ : 25 / 09 / 1392

 

اخبار ورزشی – مظلومی:
عدد ۴ مودبانه ترین واکنش به توهین پرسپولیسی ها بود/اینبار داوری خوب بود و الم شنگه نمی خواست؟
پرویز مظلومی می گوید برایش عجیب است که دایی برای یک پنالتی داور بازی تیمش با سپاهان را متهم به غش کرد اما چطور داوری بازی تیمش با مس را که یک پنالتی برای کرمانی ها نگرفت و دو گل قرمزها را به اشتباه پذیرفت را بهترین داور فصل می داند !
به گزارش خبرآنلاین ؛ پرویز مظلومی بعد از کارشناسی داوری بازی تیمش برابر پرسپولیس روی خط برنامه ۹۰ آمد و ابتدا از فردوسی پور گلایه کرد که گفت او باید خیلی کوتاه حرف بزند؛« چطور آقای دایی برای یک خطا می آید می گوید داور بازی غش کرد و هرچه هم وقت می خواست را در اختیارش گذاشتید بعد همین الان کارشناس شما ۲ گل انها را مردود دانسته .
آن هم گل اول و سوم شان. تازه روی گل دوم هم ما بحث داریم چون کاملا شبیه به گل ایران به ازبکستان بود که داور آفساید گرفت و کارشناسان فیفا هم آن را تائید کردند اما اینجا می گویید آفساید نبوده است. بعد دیگر یک داور چه کاری می تواند بکند که یک تیم از هم بپاشد. تازه او مرا هم که اخراج کرد. تازه حالا هم که می خواهم حرف بزنم می گویی کوتاه حرف بزن!» مظلومی که از سوی فردوسی پور برای رفتارش در تلاش برای بیرون کشیدن تیم مورد سئوال قرار گرفته بود هم گفت:« واقعا عصبی بودم اما می خواستم تیمم را جمع کنم. بله من آن کارها را از روی عصبانیت کردم اما شما هم می دانید که من تیمم را در نهایت بیرون نمی کشیدم. » مظلومی درباره نشان دادن عدد ۴ به تماشاگران پرسپولیسی هم گفت:« این محترمانه ترین واکنشی بود که می توانستم به آن توهین ها داشته باشم. آن هم در شرایطی که داوری این اتفاقات را رقم زد ، من هم اخراج شده بودم و شرایط تیمم هم در ته جدول اصلا خوب نیست.
به نظرم آقای صالحی یکی از داوران خوب ماست و نمی دانم چطور این همه اشتباه را در یک بازی داشت. جالب برایم اینجاست که علی دایی عزیز چطوراز این داوری تعریف می کند.او که قهرمانی را برای یک اشتباه آن طور نقد کرد و دو ماه این همه بحث ایجاد شد. علی دایی که همه دیدند سر یک پنالتی چه الم شنگه ای راه انداختند حالا از داوری تعریف می کند. البته من علی دایی را خیلی دوست دارم و بردش را به او تبریک می گویم.» علی دایی دقایقی بعد که مهمان تلفنی برنامه فردوسی پور شد پذیرفت داور بازی در دقیقه ۲ اشتباه کرده و البته یک پنالتی را هم برای مس نگرفته است البته او اعتقاد داشت این بازی ۶ گل داشته و فرقی در نتیجه اش ایجاد نمی شده است. بحث دایی و رئیس کمیته استیناف درباره قرارداد بالاتر از سقف امیرقلعه نویی!
علی دایی و علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در بحث بر سر محرومیت سرمربی پرسپولیس به تشریح جزئیات حکم شکایت امیر قلعه نویی از تراکتورسازی پرداختند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مهمان برنامه ۹۰ بود تا درباره مسائل مربوط به حکم محرومیت ۲ جلسه ای علی دایی بپردازد. البته ابتدا غلامرضا رفیعی وکیل اسبق فدراسیون فوتبال در زمان محمد دادکان به عنوان کارشناس حقوقی حکم صادره را نقد کرد.
او این حکم را غیر قانونی می دانست و حتی می گفت حرف های دایی درباره غش قهرمانی همان حرف های یاوری درباره خروج داور بازی تیمش با استقلال از مسیر عدالت است.
حرف هایی که البته صالحی آنها را نمی پذیرفت تا جای رفیعی ، این بار علی دایی روی خط بیاید و صالحی را متهم به مغالطه کند . دایی چیزی بالغ بر ۱۰ دقیقه را بی وقفه سخن گفت تا فردوسی پور از سوی ناصر فریاد شیران متهم شود که به هم دانشگاهی اش وقت اضافه می دهد.
در ادامه این بحث بر سر محرومیت دو جلسه ای دایی ، دو طرف پرونده معروف طلب قلعه نویی از تراکتورسازی در زمان وجود قانون سقف قراردادها را پیش کشیدند.دایی که می گفت قلعه نویی دوست خوبش است و هرچه بگیرد کم گرفته از تناقض در حکم می گفت و صالحی این حکم را مو به مو شرح داد و ادعا داشت هیچ دخالتی از سوی سازمان بازرسی در این حکم نشده و آنها خودشان حکم ۳۵۰ میلیونی را کرده اند ۵۰ میلیون تومان. دو طرف حاضر در این مناظره همدیگر را متهم می کردند که در حرف های شان طرف مقابل را متهم می کند یا با توهین سخن می گویند و بارها بحث شکایت شان از هم مطرح شد.
اما این بحث غیر از اینکه مشخص شد دایی به کمیته استیناف می رود ،هیچ نتیجه روشن دیگری نداشت. دایی البته به نگارش متن حکم قلعه نویی و استدلال کمیته استیناف برای دادن پولی که در قرارداد رسمی قلعه نویی نبوده هم نکات جالی را می گفت که البته همگی راصالحی رد می کرد. مظفری زاده: عابدینی دارد فدراسیون را متهم به فساد و تبانی می کند/ من روی خطم و منتظر؛چرا نمی آیید؟
سعید مظفری زاده روی خط برنامه ۹۰ رفت و از عابدینی خواست بیاید حرف هایی بزند که او دیگر رویش نشود داوری کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ یک هفته بعد از حرف های عابدینیدرباره سعید مظفری زاده ، این داور یزدی روی خط برنامه ۹۰ رفت تا از خود دفاع کند. قبل از این عابدینی در مصاحبه ای از بازی هایی گفت که اشتیاهات مظفری زاده نتایج شان را رقم زده است همچنین از ناظران خاص فدراسیون گفت و اتهامی داشت درباره اینکه نتایج بازی ها جایی دیگر رقم می خورند. به نظر او باز هم رفیق قدیمی اش نبی را هدف قرار داده بود. مظفری زاده در برنامه ۹۰ ابتدا به حرف های عابدینی اشاره داشت و گفت:« او اتهام تبانی و فساد را مستقیم به فدراسیون می زند و خود فدراسیون و سازمان لیگ باید پاسخگوی این ادعا باشند اما درباره خودم. من هفته قبل هم می خواستم روی خط بیایم که این کار را نکردید اما حالا هم می گویم.

اگر عابدینی حرفی دارد بیاید و بگوید . امیدوارم او بیاید حرف هایش را بزند و فدراسیون بررسی کند یا ما مقصریم که باید مجازاتش را بپذیریم و اگر هم تقصیر از ما نبود طرف مقابل با برخوردی تند مواجه شد.» او همچنین گفت یک سال است که از برخوردها با داوران شاکی شده اما به اصرار عسگری هنوز داوری می کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه سایت

nose-uppp.jpg (450×350)


کوچک کننده و فرم دهنده بینی Nose Up

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون کوچکترین عوارض

تخفیف ویژه به مدت محدود


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 10.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


فروشگاه سایت

cheraghlakposht23641423437.jpg (450×270)


چراغ خواب موزيکال طرح لاک پشت

بهترين وسيله براي دکوري اتاق خواب فرزندانتان

در تنوع چهار رنگ تابش ( قرمز، نارنجی، سبز، آبی و رنگ ترکیبی )

پخش موزیک ملایم و زیبا مناسب برای خواب کودکان و نوزادان ( شامل 4 ملودی )

با این وسیله خوابی آرامش بخش را به کودکان بدهید

20 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت با تخفیف ویژه فقـط : 53.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت

kifwallet.jpg (450×350)


کیف پول و مدارک آلوما والت (اورجينال) با 45% تخفيف ويژه

کیف پول آلوما والت اصل ، قابل شستشو، ضد ضربه ، بدون نفوذ ذره ای آب

داراي پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

بسيار سبک مي باشد كه تبديل به يكي از پر فروشترين كالاهاي ماههاي اخير شده است


تخفیف ویژه به مدت 10 روز

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 12.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفتار كدام تيم هستيد؟
    منـوی کـاربـری



    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 711
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 402
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 889
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,939
  • بازدید ماه : 1,939
  • بازدید سال : 47,106
  • بازدید کلی : 2,117,428
  • جدول لیـگ بـرتـر ایـران