loading...
ورزش کلیپ | دانلود بروزترین کلیپ های ورزشی دنیا
فروشگاه سایت


anjela-2.jpg (450×350)


 پدیده بی نظیر و تکرار نشدنی کمپانی محبوب CK

 طراحی فوق العاده زیبا و خیره کننده

 ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

 هدیه ای ماندگار برای کسی که دوستش دارید ...

 مخصوص خانم هاي مشک پسند و خوش سليقه ...


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت
323.jpg (450×350)

این جنس کاملا اصل می باشد و کالاهای دیگر و یا با این مارک بدون پروانه ساخت و یا بدون لیبل و بدل می باشند
 انگیزه ای برای لبخند
 بدون آسیب رساندن به دندان، تجمع پلاک ها را از بین می برد
 باکتری های مضر دهان را از بین می برد
 از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند
با گارانتی تعویض رایگان


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 20.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


پوريا و سجاد بازدید : 201 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس ها و پیامک های فک و فامیله داریم دی ماه 92

اس ام اس ها و پیامک های فک و فامیله داریم دی ماه 92 | www.VarzeshClip.ir 

رفتیم مراسم عزاداری مامان بابام هول شدن طبق معمول سوتی دادن.سه تایی وایسادیم جلوخانواده عزادار بابا گفت دفعه آخرتون باشه مامان باآرنج زد به باباگفت ببخشید شب آخرتون باشه و منم هر هر خندیدم و دوتاشون چپ چپ نگاه کردن. هیچی دیگه کم مونده بود پرتمون کنن بیرون........!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ولی خندیدیما   

-

-

-

من: مامان ما رو دانشگاه ميبره موج هاي آبي مامانم: بپرس حتما غذا و مكان مناسب و مراقبت هاي ويژه داشته باشه من: مگه ميخوام اي سيو بستري شم؟ مامان: نه ما از اين شانسا نداريم :)) من: :| به سلامتي همه بچه هاي سر راهي بزن لايكو :(

-

-

-

با خواهرم دارم بحث میکنم میگم پسرا خشگل پرستن، دخترا آهن پرستن( عاشق مدل ماشین ) میگه نه من از اونایی ک عضله دارن و خشکو مغرورن خوشم نمیاد از ادمای با احساس خوشم میاد گرفتین سوتیشو؟! تجسمش از اهن عضله است !!! خواهر مغز فندقیه من دارم :|

 

-

-

-

یه گودزیلای 4 ساله داریم حرف زدن عادیش به زور هزار مدل ادا اصوله اونوقت بابای من صداش کرده میگه میلاد عمو 3 بار بگو (چیپس چسب سس) دیگه خودتون تصور کنید چی شد تو اون جمع تازه مهمون خارجکی هم داشتیم بلههههههه!!!!!!!!!!!

-

-

-

تازه شوهر کرده بودم (بلههه!!!!! من یه خانم متاهم) خیلی به قول بچه ها ادای (عدای اصلا هرچی) اینکارو در میاوردم کع نهههههه من اصلا تا به حال قلیون نکشیدم خلاصه پسره یه کلام در اومد گفت ادم خوبه واسه قلیونش پایه داشته باشه !!!!!!!!!!!!!!!! مارو میگی دیگه مگه ول میکنم الان یک سال و اندیست و ما معتادیم (البته فقط به قلیونا)به همین پایه ی میز عسیلی قسم. حالا خودش مارو معتاد کرده به هزارو یک راه واسه ترک دادن ما متوصل شده از بستنم به تخت تا زدن زن فیس و افاده ای داییش تو سرم ولی کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟ اخه این شوهره ا داریم ؟؟؟؟؟؟

-

-

-

به گودزیلامون میگم: ازاین بعد باید حجابت رعایت کنی اگه یه تارموتم بیرون باشه ازهمون یکی تو آتیش جهنم آویزونت میکنن! میگه: یه تار مو که دردش خیلیه پس بذار همش بیرون باشه!-

-

-

-

عاقا چند وخت پیشا داشتیم فوتبال ساحلی ایران و امارات رو نگاه میکردیم،بابا بزرگم میگه این اماراتی ها چقد گدا گشنه هستند. زمین فوتبالو یه اسفالتی یه چمنی چیزی نکردن،بچه های مردم تو خاک توپ بازی میکنن. حالا ما^_^ امارات*ـ* فدارسیون فوتبال ساحلی*ـ* فدارسیون هاکی روی یخ*ـ*

-

-

-

ﻓﻠﺸــﻢ ﻣﻮﻧـــﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﻣﺎﺷــﯿﻦ .. ﺑﺎﺑﺎﻣـﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﯿــﺮﻭﻥ .. ﺷﺐ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪ، ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩ ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﯿﻪ ؟؟ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ : ﺍﻡ ﺟﯽ ... ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺯﺍﺧﺎﺭ !!!

-

-

-

به خواهرم که 7 سالشه داشتم علوم درس میدادم ازش میپرسم تو تابستون که رفتیم دریا چرا نمیتونسی آب دریا رو بخوری؟ میگه چون اصراف میشه من:| مادرم تو آشپزخونه:)) خواهرم:دی

-

-

-

با شوهرم میرم بیرون یک نفر اشنارو نمیبینم.اصن انگار تو یه شهر دیگه ام. اونوقت با پسر خالم رفتم تا سر خیابون تمام دوستام از ابتدایی تا پیش. تمام اشنایان دور و نزدیک.فامیلای خودم.فامیلای شوهرم.خلاصه مورچه ایی که یه بار زیر سنگ دیدمش مارو با هم داد و من تا سه شب جواب این سوالو دادم. -سارا این پسره کی بود باهات بود؟شوهرت میدونه؟ خب درد.خب مرض.فضولا.وقت نشناسا.کصصصصصصصصصصافتاااااااا

-

-

-

خواهرم اومده میگه حس میکنم دماغم کوچیک تر شده داداش گودزیلام بش گفت فین کردی؟؟

-

-

-

ديروز داشتم تو اتاقم درس ميخوندم بابام اومد تو اتاق يه چرخي زد ديد كولر روشن نيست كه خاموش كنه شوفاژ اتاقم هم كه خراب بود خدا رو شكر اونم نميتونست ببنده چراغ رو خاموش كرد رفت !

-

-

-

از دوستم پرسیم سیستم عامل گوشیت چیه؟؟؟ میگه: نوکیا منo_0 نوکیا سیستم عامل ودر انتها همه 1دقیقه سکوت...

-

-

-

نماز میخوندم چراغ خواب اتاقم روشن بود.مامان اینا نبودن وقتی اومدن نفهمیدم.در گرامی انگشتاشو شبیه اسلحه کرد گذاشت پشت سرم منم حس کردم وسایشو روی دیوار دیدم.خواستم شهادتین بگم بمیرم دیگه پاهام سست شد افتادم روزمین بابام هرهر خندید گفت خواستم ببینم چقدر میترسی و چه شکلی میشی.تا نیم ساعت آب قندخوردم فقط.اینم محبت درخانواده ما...

-

-

-

دیشب به مامان میگم مامان.......؟مامانم؟خوشگلم؟من بمیرم چیکار میکنی؟(پاچه خواری واسه گرفتن جواب خوب بود مثلا)مامان بهم گفت ای بابا ما از این شانسا نداریم اگه داشتیم اسممون لوک خوش شانس بود.قربونت فعلا نمیخواد بمیری پول قبرتو از کجا بیاریم....نه بمیری بهتره پول قبر بدیم بهتره این همه خرج دانشگاهه بعدم هرهر خندید و رفت........من:-( مامان:-)))))محبت فراوونه اینجا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه سایت

nose-uppp.jpg (450×350)


کوچک کننده و فرم دهنده بینی Nose Up

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون کوچکترین عوارض

تخفیف ویژه به مدت محدود


خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 10.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)


فروشگاه سایت

cheraghlakposht23641423437.jpg (450×270)


چراغ خواب موزيکال طرح لاک پشت

بهترين وسيله براي دکوري اتاق خواب فرزندانتان

در تنوع چهار رنگ تابش ( قرمز، نارنجی، سبز، آبی و رنگ ترکیبی )

پخش موزیک ملایم و زیبا مناسب برای خواب کودکان و نوزادان ( شامل 4 ملودی )

با این وسیله خوابی آرامش بخش را به کودکان بدهید

20 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت با تخفیف ویژه فقـط : 53.000 تـومان

pay.jpg (159×60)   Information.jpg (159×60)

فروشگاه سایت

kifwallet.jpg (450×350)


کیف پول و مدارک آلوما والت (اورجينال) با 45% تخفيف ويژه

کیف پول آلوما والت اصل ، قابل شستشو، ضد ضربه ، بدون نفوذ ذره ای آب

داراي پوشش آلومینیومی خارجی جهت جلوگیری از سرقت ناخواسته در مقابل RFID

بسيار سبک مي باشد كه تبديل به يكي از پر فروشترين كالاهاي ماههاي اخير شده است


تخفیف ویژه به مدت 10 روز

خـريد پستي + خرید انلاین >> قيمت فقـط : 12.000 تـومان

pay.jpg (159×60)      Information.jpg (159×60)



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفتار كدام تيم هستيد؟
    منـوی کـاربـری



    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 711
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 402
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,453
  • بازدید ماه : 1,453
  • بازدید سال : 46,620
  • بازدید کلی : 2,116,942
  • جدول لیـگ بـرتـر ایـران